Aankomst in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok Noi, Thailand van Lyda & Wim Vermeulen - WaarBenJij.nu Aankomst in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok Noi, Thailand van Lyda & Wim Vermeulen - WaarBenJij.nu

Aankomst in Bangkok

Door: Lyda

Blijf op de hoogte en volg Lyda & Wim

27 November 2013 | Thailand, Bangkok Noi

Hallo allemaal,

Vanmorgen volgens schema aangekomen in een tropisch warm Bangkok. Dat was dus een hele overgang met onze wandelschoenen, warme sokken en jas!
De douanepassage was tamelijk chaotisch en duurde ruim 'n half uur. Daarnaast kostte het ook veel zoekwerk om de chauffeur van ons hotel te vinden tussen de vele wachtende ( shuttlebus) chauffeurs...
Maar het is allemaal goed gekomen en inmiddels hebben we al weer ruim 2 uur geslapen op onze aircokamer en zijn daarna gaan lunchen in 'n klein restaurantje hier in de buurt, want daarmee komen we sneller in het Thaise tijdritme.

Vannacht zowaar nog ca 3 uurtjes slaap bij elkaar gesprokkeld. Doordat het vliegtuig bij lange na niet vol was, kon ik na het opstijgen en sein 'gordels los" naar een midden rij verhuizen waar nog 3 stoelen leeg waren! En..., opgekruld liggend over 2,5 stoel heb ik dus steeds 'n poosje geslapen, want echt comfortabel ligt het natuurlijk niet, maar voor mij een heerlijk afwisseling van het 11,5 uur zitten..

Morgenochtend gaan we om 7.30u al weer naar de Airport voor onze vervolgvlucht naar Taiwan, die gelukkig maar 3,5 uur duurt. Of we daar in de hectiek van het weerzien en rondreizen met Sean nog een reisverslag kunnen maken weet ik niet. We will see.

Voor nu lieve groeten van Wim en mij,
Lyda

  • 27 November 2013 - 12:54

    Betty En Frank:

    Geniet er van!

    Liefs

  • 27 November 2013 - 13:49

    Jopie En Willem:

    Hoy lyda en Wim,
    (Lyda met Griekse Y...) het komt wel al is het langzaam.
    Leuk al zo snel iets te horen. Fijn dat je toch nog wat hebt kunnen slapen in dat half
    Lege vliegtuig Llida. Jij wel geslapen Wim? Ja het blijft vermoeiend zo'n lange reis.
    Maar daar krijg je dan ook wat voor terug hè straks. Al was het alleen al die warmte!!

    De verhoudingen van de tijden ben je al gauw kwijt vind ik? Ik zou nu moeten gaan rekenen
    Waar jullie nu op dit moment zitten..... In het vliegtuig op weg naar Sean...?

    Hier is het op dit moment 13.20uur terwijl ik dit schrijf.
    Toen ik terug kwam van de gym vanmorgen ( tot 11uur) dan even een kopje koffie bij LIA.
    Zei Willem na thuis- komst, dat de telefoon /FaceTime/overging maar dat hij niet durfde op te nemen....wist niet precies wat hij doen moest?
    Maar we zagen al gauw dat jullie een berichtje achter hebben gelaten, heel leuk!!
    Maar toch goed om te weten dat FaceTime goed werkte ( lijkt mij)

    Toen jullie vertrokken waren zijn we nog even op het panorama-dek boven gaan kijken.
    Hebben het vliegtuig van jullie dan ook zien staan redelijk dichtbij.
    Het vertrek hebben we niet afgewacht dat duurde nog wel erg lang....

    Maar goed jullie zijn dus al een eind op weg, ben erg benieuwd hoe het bij Sean en zijn familie gaat verlopen....enig hoor!!
    Ga er in ieder geval van genieten samen en maak achteraf een samenvatting van wat jullie beleeft hebben....ja toch?
    Veel plezier en tot horens t.z.t
    Liefs Jopie en Willem.

  • 27 November 2013 - 16:53

    Astrid En Jan-Paul:

    Fijn om te horen dat deel 1 goed verlopen is! Goede reis voor morgen toegewenst en we horen wel weer van jullie.
    Enjoy
    Liefs van As en JP

  • 27 November 2013 - 19:02

    Maria En Hans:

    Hoi broer en schoonzus,

    Gelukkig is dus het eerste stukje van de reis goed verlopen. Op naar morgenochtend voor de volgende 3.5 uur. Je gelooft het niet maar toen ik jullie gisteren op Schiphol met jullie wandelschoenen zag zitten en lopen heb ik echt een paar keer gedacht: jeetje..dat ze die schoenen aantrekken...dat wordt zweten
    als ze in Bangkok aankomen. Gelukkig zal dat wel snel opgelost zijn eenmaal daar.
    Nou ....een hele goede (vervolg) reis en heel veel plezier bij Sean en familie.

    Lies van Maria en Hans

  • 27 November 2013 - 21:05

    Ben:

    Dag Lyda en Wim,

    Wat heb je een snelle berichtgeving kunnen verzorgen!
    Zo reis ik een beetje mee. Weet dat het hier maar drie graden is vandaag.
    Ik houd de warme sokken maar aan denk ik.

    Tot gauw. Ben

  • 03 December 2013 - 10:17

    Loes Mols:

    Hallo lieve mensen,

    Fijn dat alles voorspoedig gaat!
    Ik kijk uit naar het volgende verslag.


    Veel liefs van Loes en toi toi toi!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok Noi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2014

Problemen met de 'waarbenjijnu' site..?

25 Januari 2014

NZ wetenswaardigheden (slot)

22 Januari 2014

NZ wetenswaardigheden (2)

17 Januari 2014

Northland trip

05 Januari 2014

NZ wetenswaardigheden (1)
Lyda & Wim

Wij zijn nog vitale ouderen die graag bijzondere landen en culturen bezoeken.De reis die we nu maken bestaat evenwel voornamelijk uit een lang verblijf in Nieuw Zeeland om zowel familie te bezoeken als ook om de Nederlandse winter te ontvluchten. In de aanloop van dat verblijf reizen we 4 dagen lang rond in Taiwan wat als nieuw cultureel hoogtepunt zal gelden voor deze reis. Tevens brengen we ook nog een kort bezoek aan Australië om familie te ontmoeten.

Actief sinds 14 Nov. 2013
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 8213

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 15 Maart 2014

Overwinteren in NZ

14 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: