Nog één keer foto's proberen.. - Reisverslag uit Dargaville, Nieuw Zeeland van Lyda & Wim Vermeulen - WaarBenJij.nu Nog één keer foto's proberen.. - Reisverslag uit Dargaville, Nieuw Zeeland van Lyda & Wim Vermeulen - WaarBenJij.nu

Nog één keer foto's proberen..

Blijf op de hoogte en volg Lyda & Wim

17 December 2013 | Nieuw Zeeland, Dargaville

Zoals jullie wel gezien hebben lukte het gisteren helaas ook niet om foto's te versturen. Alle vijf de beschikbare computers van de Bieb zelf, waren bezet en ook nog diverse andere mensen die met tablets ook op datzelfde netwerk waren en dus...denken wij dat het daarom niet luktenom de uitgezochte foto's weg te krijgen.

Nu laten wij ons natuurlijk niet voor één gat vangen en zijn nu om 8.30u. vóór de bieb gaan staan met de auto, want er is 24 u. draadloos internet en de bieb gaat pas om 9.30u open!

De foto's heb ik op 'n usb stickje staan en wie weet lukt het nu wel.
Overigens kan het probleem ook - geheel of gedeeltelijk - aan deze website liggen en daar heb ik dan helaas geen invloed op...

Oké, en dan nu maar afwachten wat het resultaat zal zijn...
Liefs van ons,
Lyda

• 17 December 2013 - 21:04

Özlem Saginc:

Hoi Lyda en Wim,

Ik zie 3 foto's....dus het is gelukt! Top!! Ik wens jullie heel veel plezier. Geweldig al jullie verhalen.

Groetjes en kusjes vanuit Spijkenisse

• 17 December 2013 - 21:05

Geesje Groen:

Hallo Wim en Lida
    De foto's zijn duidelijk overgekomen,mooie plaatjes.
    Ga nu lekker genieten van de omgeving. Er kan ook voor de inwendige mens gezorgd worden
    Volgens ons zijn alle potten en pannen nu in huis !
    Wij wensen jullie gezellige feestdagen
    Een lieve groet van ons. Jan en Geesje

• 17 December 2013 - 21:16

Jaap & Nelly:

Ha Lyda & Wım
    Zelfs in Alanya hebben we de 3 fotos goed ontvangen. Dank je wel.
    Leuk huisje overigens. Fijne tijd daar.
    Veel liefs.
    Jaap & Nelly

• 18 December 2013 - 08:41

Lia:

Hoi broer en schoonzus,
    Yes, 3 foto's waar jullie je te goed doen aan de barbecue. Hoezo lijkt Mary precies haar moeder, halleluja! Maar dat zal wel aan mij liggen. Leuk huisje van jullie zo te zien en ja, op internet heb ik ook de bibliotheek even opgezocht, trouwens .. ziet er leuk uit. Dat de foto's niet geregeld doorkomen was ook het probleem (heb ik jullie gemeld) bij een vriend die in Vietnam en Indonesië was. Die had er ook vaak problemen mee. Nu maar genieten van het mooie weer in "downunder!"
    xxx
    Lia

• 18 December 2013 - 13:06

Jopie Lubbe-Vermeulen:

Hoi Wim en Lyda,
    Zoals jullie al gelezen hebben van de anderen, de foto's zijn nu inderdaad goed door gekomen.
    Hardstikke leuk om te zien en beslist ook een leuk huisje om die maanden in door te brengen, ja toch? De winter is hier nog ver te zoeken en het ziet er ook niet naar uit dat het een witte kerst zal gaan worden ( voorspellen ze) de temperatuur schommeld steeds zo rond de tien graden...
    Ook wij wensen jullie alvast heel gezellige en fijne feestdagen, maar vooral een gezond
    2014!! Het aller belangrijkste toch?
    Liefs Jopie en Willem.

• 19 December 2013 - 21:30

Simon En Rita:

Ha Lyda en Wim,

Dat ziet er wel heerlijk uit zeg ! We wensen jullie veel plezier daar.

Lieve groeten,
    Simon en Rita

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Dargaville

27 Januari 2014

Problemen met de 'waarbenjijnu' site..?

25 Januari 2014

Northland trip

05 Januari 2014

NZ wetenswaardigheden (1)
Lyda & Wim

Wij zijn nog vitale ouderen die graag bijzondere landen en culturen bezoeken.De reis die we nu maken bestaat evenwel voornamelijk uit een lang verblijf in Nieuw Zeeland om zowel familie te bezoeken als ook om de Nederlandse winter te ontvluchten. In de aanloop van dat verblijf reizen we 4 dagen lang rond in Taiwan wat als nieuw cultureel hoogtepunt zal gelden voor deze reis. Tevens brengen we ook nog een kort bezoek aan Australië om familie te ontmoeten.

Actief sinds 14 Nov. 2013