Problemen met de 'waarbenjijnu' site..? - Reisverslag uit Dargaville, Nieuw Zeeland van Lyda & Wim Vermeulen - WaarBenJij.nu Problemen met de 'waarbenjijnu' site..? - Reisverslag uit Dargaville, Nieuw Zeeland van Lyda & Wim Vermeulen - WaarBenJij.nu

Problemen met de 'waarbenjijnu' site..?

Door: Lyda

Blijf op de hoogte en volg Lyda & Wim

27 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Dargaville

Hallo lieve mensen,

Naar eerst nu gebleken is, heeft mogelijk niet iedereen uit mijn mailinglist het laatste verstuurde verslag van 25 jan.jl ontvangen.
Het verslag had als titel"NZ wetenswaardigheden (slot)"

Aangezien ik zelf steeds 'n backup van de tekst krijg en daarnaast gewoon ook zelf het emailtje van 'Reisberichtenuitdownunder' ontvang, heb ik dat nu juist deze keer niet ontvangen!!
Ik bedacht dus dat - behalve wijzelf - er misschien ook anderen van de mailinglist geen laatste verslag hebben ontvangen.

Vraag is nu of al diegegenen die NIETS hebben ontvangen, ons even een reactie in de site óf een email kunnen sturen, zodat we overzicht krijgen wat er nu aan de hand is en zo mogelijk hen alsnog een kopie van dat laatst verstuurde verslag sturen....

Sorry voor de overlast en groetjes van Wim en Lyda

• 27 Januari 2014 - 05:38

Betty En Fank:

Hi Lyda en Wim

Wij hebben de mailing WEL ontvangen

Liefs

• 27 Januari 2014 - 08:31

Ozlem:

Hoi Lyda en Wim,

Ik heb het wel ontvangen.

Veel plezier!

Groet,
    Özlem

• 31 Januari 2014 - 14:39

Francisca Demming:

Hallo Lyda en Wim,

Heel jammer maar ik heb het niet ontvangen.
    Blijf gezond and enjoy!

Lieve groet,

Cisca

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Dargaville

27 Januari 2014

Problemen met de 'waarbenjijnu' site..?

25 Januari 2014

Northland trip

05 Januari 2014

NZ wetenswaardigheden (1)
Lyda & Wim

Wij zijn nog vitale ouderen die graag bijzondere landen en culturen bezoeken.De reis die we nu maken bestaat evenwel voornamelijk uit een lang verblijf in Nieuw Zeeland om zowel familie te bezoeken als ook om de Nederlandse winter te ontvluchten. In de aanloop van dat verblijf reizen we 4 dagen lang rond in Taiwan wat als nieuw cultureel hoogtepunt zal gelden voor deze reis. Tevens brengen we ook nog een kort bezoek aan Australië om familie te ontmoeten.

Actief sinds 14 Nov. 2013